„Tesco“ sukūrė virtualų prekybos centrą

Publikuota: 2012 m. rugpjūčio 9 d. ketvirtadienis

Netoli Londono esantis Getviko oro uostas tapo testavimo aikštele. Mažmeninės prekybos bendrovė „Tesco“ nusprendė pasirūpinti iš kelionės grįžtančiais žmonėms, kad jiems nereikėtų trenktis į prekybos centrą. Bendrovė įrengė virtualią maisto prekių parduotuvę tiesiog oro uosto laukiamojoje salėje ir siūlo klientams galimybę iš anksto pasirūpinti maisto produktais.

Virtualią parduotuvę sudaro keturi didelio formato interaktyvūs ekranai, iš kurių kiekviename pateikiama maždaug po 80 produktų. Jei klientas nori ką nors nusipirkti, jis atsisiunčia specialią mobiliąją programėlę ir skenuoja norimos prekės brūkšninį kodą. Galiausiai nurodo pristatymo datą – dieną, kai jis grįš iš kelionės.

„Tesco.com“ rinkodaros vadybininkė Mandy Minichiello pareiškė, kad tokios parduotuvės – mūsų ateitis. Esą 2016 metais 90 proc. visų mobiliųjų bus išmanieji telefonai, tad jau dabar reikėtų pradėti naudotis jų potencialu.

Virtuali parduotuvė bus testuojama dvi savaites. Tokį sprendimą „Tesco“ jau įdiegė Pietų Korėjoje. Ten tiesiog metro stotyse ir autobusų stotelėse išdygo didžiulio formato stendai su prekybos centrų lentynų vaizdais.

Šaltinis: 3dnews.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

JAV oro uoste nebereikės keleivių pasų

Birželį JAV skrydžių bendrovė „jetBlue“ pristatė naują keleivių savitarnos paslaugą, kai vietoje įprastų popierinių bilietų tikrinimo keleiviai įleidžiami į lėktuvą nuskenuojant jų veidus. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »