Dėl pokyčių PENKI klientų aptarnavimo skyriuose „Madoje“ ir „IKI Šeškinė“

Publikuota: 2019 m. liepos 1 d. pirmadienis

Nuo liepos 15 dienos prekybos centre „Mada“ (Viršuliškių g. 40) ir nuo rugpjūčio 18 d. „IKI Šeškinė“ (Šeškinės g. 32) esantys šviesolaidinio tinklo „Penki“ klientų aptarnavimo skyriai uždaromi.

Šis sprendimas priimtas įvertinant klientų įpročius, kurie taupydami savo laiką vis rečiau užsuka į aptarnavimo skyrius ir renkasi sąskaitų apmokėjimą ir konsultacijas nuotoliniu būdu.

Klientus informuojame, kad visos funkcijos, teikiamos „Penki“ skyriuose PC „Mada“ ir PC „IKI Šeškinė“, nuo nurodytų datų perkeliamos į Kareivių g. 2 esantį klientų aptarnavimo centrą. Čia galėsite pasikonsultuoti Jus dominančiais klausimais, atsiskaityti už paslaugas, sužinoti apie įvairias akcijas bei pasiūlymus.

Klientų patogumui Kareivių g. 2 aptarnavimo skyriaus darbo laikas nuo rugpjūčio 1 d.:

I–V 8:00–20:00 val. (be pietų pertraukos), VI 10:00–15:00 val. (pietų pertrauka 13:00–13:30 val.). Konsultacijos taip pat teikiamos tel. (8 5) 266 4555, el. paštu info@penki.lt, svetainėje www.penki.lt per interneto pokalbių programą, socialiniame tinkle www.facebook.com/penki.lt.

„Penki“ primena, kad už paslaugas galima atsiskaityti ir neišeinant iš namų pasirinkus patogiausią mokėjimo būdą: naudojantis savitarnos sistema „Mano.penki.lt“, svetainėje https://www.manogile.lt/, e. sąskaita (SEB, Luminor,| DNB ir „Swedbank“ bankuose), internetu pervedant pinigus į vieną iš UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ bankinių sąskaitų, taip pat nemokamai loterijos „Perlas“ terminaluose bei „Maxima“ kasose (atsiskaitant būtina turėti popierinę sąskaitą).

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

Skaitmeniniai bankiniai sprendimai forume „Banks & Business Expo 2025”

BS/2 ir „ASHBURN International“ dalyvavo forume „Banks & Business Expo 2025“. skaityti »

BS/2 ir „ASHBURN International“ pristatė savo sprendimus parodoje „EuroCIS 2025“

2025 m. vasario 18–20 d. Diuseldorfe vyko viena didžiausių mažmeninės prekybos technologijų parodų Europoje – „EuroCIS 2025“ skaityti »

„Penkių kontinentų“ partneriai pristatė technologines naujoves parodoje „NRF 2025“ JAV

Niujorke vyko didžiausias pasaulyje mažmeninės prekybos renginys „NRF 2025: Retail's Big Show“. skaityti »

Kalėdų šventė vaikams „Penki kontinentai“ biure

Prieš Kalėdas įmonių grupės „Penki kontinentai“ centrinis biuras Vilniuje aidėjo nuo vaikų klausimų ir juoko. skaityti »

BS/2 organizavo forumą bankinio sektoriaus lyderiams „Banking Fusion 2024“ Kazachstane

Į renginį susirinko į susirinko daugiau nei 170 dalyvių iš 13-ikos šalių. skaityti »

BS/2 subūrė Azerbaidžano mažmeninės prekybos atstovus į verslo popietę

2024 m. gruodžio 5 d. Baku, Azerbaidžane, vyko „Retail Business Brunch 2024“. skaityti »

Tarptautiniame bankininkystės forume Azerbaidžane BS/2 pristatė saugius ir patikimus sprendimus

IBF 2024 forume BS/2 pristatė atnaujintas savo programinės įrangos versijas ir modernias bankininkystės technologijas. skaityti »

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ pasveikino SMK su 30-mečiu

„Penki kontinentai“ su SMK bendradarbiauja daugybę metų. skaityti »

35-erius metus švenčianti bendrija „Viltis“ įteikė „Penki kontinentai“ grupei padėką

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė su bendrija „Viltis“ draugauja daugiau nei 15 metų. skaityti »

Grupė „Penki kontinentai“ drauge su partneriu SUNMI parodoje GITEX 2024

BS/2 ir „ASHBURN International“ dalyvavo svarbiame tarptautiniame renginyje – GITEX GLOBAL. skaityti »