Dėl pokyčių PENKI klientų aptarnavimo skyriuose „Madoje“ ir „IKI Šeškinė“

Publikuota: 2019 m. liepos 1 d. pirmadienis

Nuo liepos 15 dienos prekybos centre „Mada“ (Viršuliškių g. 40) ir nuo rugpjūčio 18 d. „IKI Šeškinė“ (Šeškinės g. 32) esantys šviesolaidinio tinklo „Penki“ klientų aptarnavimo skyriai uždaromi.

Šis sprendimas priimtas įvertinant klientų įpročius, kurie taupydami savo laiką vis rečiau užsuka į aptarnavimo skyrius ir renkasi sąskaitų apmokėjimą ir konsultacijas nuotoliniu būdu.

Klientus informuojame, kad visos funkcijos, teikiamos „Penki“ skyriuose PC „Mada“ ir PC „IKI Šeškinė“, nuo nurodytų datų perkeliamos į Kareivių g. 2 esantį klientų aptarnavimo centrą. Čia galėsite pasikonsultuoti Jus dominančiais klausimais, atsiskaityti už paslaugas, sužinoti apie įvairias akcijas bei pasiūlymus.

Klientų patogumui Kareivių g. 2 aptarnavimo skyriaus darbo laikas nuo rugpjūčio 1 d.:

I–V 8:00–20:00 val. (be pietų pertraukos), VI 10:00–15:00 val. (pietų pertrauka 13:00–13:30 val.). Konsultacijos taip pat teikiamos tel. (8 5) 266 4555, el. paštu info@penki.lt, svetainėje www.penki.lt per interneto pokalbių programą, socialiniame tinkle www.facebook.com/penki.lt.

„Penki“ primena, kad už paslaugas galima atsiskaityti ir neišeinant iš namų pasirinkus patogiausią mokėjimo būdą: naudojantis savitarnos sistema „Mano.penki.lt“, svetainėje https://www.manogile.lt/, e. sąskaita (SEB, Luminor,| DNB ir „Swedbank“ bankuose), internetu pervedant pinigus į vieną iš UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ bankinių sąskaitų, taip pat nemokamai loterijos „Perlas“ terminaluose bei „Maxima“ kasose (atsiskaitant būtina turėti popierinę sąskaitą).

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

PENKI kelionę laimėjo lojali klientė Valentina

Savo 25-ojo gimtadienio proga UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ (PKKC) vienam iš savo PENKI interneto klientų padovanojo kelionę! skaityti »

PENKI gavo Šeimos kortelės partnerio apdovanojimą

Per metus bendrovė suteikė nuolaidas PENKI šviesolaidiniam internetui daugiau kaip 100-ui Šeimos kortelę turinčių šeimų Vilniaus mieste ir nuolaidas išmaniajai televizijai beveik 50 šeimų visoje Lietuvoje. skaityti »

PENKI paslaugas teikiančios įmonės atsakingumą patvirtina sertifikatas ISO 14001

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ įsidiegė sertifikatą ISO 14001. skaityti »

BS/2 10-ą kartą rėmė teniso turnyrą „BFI Cup 2023“

„Penkių kontinentų“ grupė turnyre turėjo ir savo komandą. skaityti »

BS/2 gavo du „Diebold Nixdorf“ apdovanojimus už puikius rezultatus

BS/2 dalyvavo kasmetiniame „Diebold Nixdorf“ bankininkystės partnerių suvažiavime. skaityti »

BS/2 padėjo išsipildyti ukrainietės svajonei

Tarp Europos rungtynių šokių čempionių – penkiolikmetė mergina iš Ukrainos. skaityti »

Lenkijos rinkai „ASHBURN International“ siūlo iškart du produktus

XI-ajame skaitmeninės eros be grynųjų pinigų kongrese Varšuvoje „ASHBURN International“ pristatė atsiskaitymo technologijų ir mokėjimo terminalų valdymo sprendimus. skaityti »

BS/2 ir „Modern Expo“ plečia veiklą Baltijos šalyse

BS/2 teikia kompleksines mažmeninės prekybos įrangos tiekimo paslaugas. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė trečius metus dalyvavo „DUOday“

Įmonių grupė siekia kuo dažniau prisidėti prie neįgalių asmenų integracijos į visuomenę. skaityti »

BS/2 atstovai dalyvavo Lietuvos-Azerbaidžano verslo forume

2023 m. gegužės 22 d. Vilniuje vyko Lietuvos-Azerbaidžano verslo forumas. skaityti »