Šviesolaidinį tinklą „Skynet“ valdantis „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ pastebi tendenciją, kad auga į įmonę sugrįžtančių ir sutartis atnaujinančių klientų skaičius.
Šviesolaidinį tinklą „Skynet“ valdantis „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ pastebi tendenciją, kad auga į įmonę sugrįžtančių ir sutartis atnaujinančių klientų skaičius.
Bendrovės Komercijos departamento vadovo Roberto Ragausko teigimu, ši džiuginanti tendencija – tai geriausias aukštos paslaugų kokybės ir nuoseklaus darbo rodiklis. „Klientai – didžiausias „Skynet“ turtas. Todėl nuolat investuojame į klientų aptarnavimo lygį ir aukštą paslaugų kokybę. Be to, visuomet turime patrauklių pasiūlymų, skirtų ne tik naujiems, bet ir esamiems klientams. Rezultatas – augantis tiek naujų, tiek sugrįžtančių klientų skaičius“, – sako R. Ragauskas.
Šiuo metu „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ šviesolaidis pasiekia per 100 tūkst. sostinės butų, o „Skynet“ klientai naudojasi greičiausiu Lietuvoje („Net Index“ duomenimis) internetu, išmaniąja televizija, IP telefonijos ir būsto saugos paslaugomis.
Visų prie „Skynet“ tinklo prijungtų namų sąrašas >>>