Kaip rodo naujausia rinkos tyrimų bendrovės TNS LT klientų patirties ir prekių ženklų vertinimo analizė, glaudžiausius ryšius su savo klientais Lietuvoje yra sukūrę interneto ir televizijos tiekėjai, o, palyginti su kitomis Europos šalimis, šis rodiklis beveik nesiskiria.
Kaip rodo naujausia rinkos tyrimų bendrovės TNS LT klientų patirties ir prekių ženklų vertinimo analizė, glaudžiausius ryšius su savo klientais Lietuvoje yra sukūrę interneto ir televizijos tiekėjai, o, palyginti su kitomis Europos šalimis, šis rodiklis beveik nesiskiria.
Kaip sako TNS LT tyrimų ekspertizės vadovė Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade, tai rodo, kad Lietuvos IT sektorius sukuria išties gerą produktą. „Džiugu, kad IT sferoje esame gana stiprūs. Kita vertus, šių bendrovių padėtis yra gana patogi, nes Lietuvoje turime greitą internetą, esame technologiškai pažangūs, tačiau ir patys tiekėjai vienas po kito diegia modernias paslaugas, siūlo naujų galimybių, o tai sukuria išskirtinumą ir naudotojai tai vertina“, – komentuoja D. Plauškaitė-Camacho Andrade.
Tyrimas atskleidė, kad tarp interneto ir TV tiekėjų glaudžiausiais ryšiais išsiskiria „Skynet“. Anot šį šviesolaidinį tinklą valdančios bendrovės „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ Komercijos departamento vadovo Roberto Ragausko, įmonės tikslas – susitelkti ties savo išskirtinumais ir aiškiai bei nuosekliai juos komunikuoti klientams. „Mūsų paslaugos grindžiamos moderniausiomis pasaulinėmis technologijomis, daugiau nei 20 metų patirtimi rinkoje ir kvalifikuotų specialistų komanda. Tai garantuoja mūsų klientams realią naudą – itin aukštą interneto, televizijos, telefonijos paslaugų kokybę ir saugų duomenų perdavimą. Džiugu, kad klientai tai supranta ir vertina – būtent tai ir atskleidė naujausias TNS tyrimas“, – sako R. Ragauskas.
Santykių su klientais stiprumo indeksą turimo autoriai nustatė analizuodami gyventojų atsakymus į tokius klausimus: kaip klientai vertina vieną ar kitą paslaugą, produktą, kokį jam teikia prioritetą; kaip identifikuoja prekių ženklo teikiamus išskirtinumus.